Садочок Монтессорі зі спортивним спрямуванням
Залиште дані та отримайте консультацію
Суть педагогіки Монтессорі полягає у тому, щоб надати дитині доступне середовище для розвитку, вільне переміщення у просторі і свободу вибору діяльності.
Дорослі грають лише другорядну роль — вони наставляють дитину, а не нав’язують своє бачення. Діти вчаться в своєму темпі, не змагаючись з іншими ровесниками.
На заняттях на Вашу дитину чекають:
Методика направлена на розвиток всіх органів чуттів та дрібної моторики.
Розвиваємо аналітичне та об’ємне
мислення.
Допомагаємо пізнавати навколишній світ та себе у ньому.
Вміння користуватися побутовими предметами та речами допомагає дитині стати більш самостійною та впорядкованою.
Моторика, рівновага, координація, відчуття власного тіла, ритму та музики, складно координаційні
рухи – все це розвиває мозок у ранньому віці. На Вашу дитину чекає безліч руханок, пісень, квестів та ігор.
Кожна людина – це Творець. Розкриттю творчого потенціалу дитини, роботі з її психо-емоційними станами та відчуттями допомагає арт-терапія: пісочна, образотворча, музична, звуко-пісенна та танцювально-рухова.
Дитина у власному темпі опановує письмо і читання, вчиться мислити на прикладні та філософські
теми, ясно висловлювати свої думки і вільно виступати на публіці.
Вивчення іноземних мов відбувається через гру, взаємодію та спільну творчість у середовищі з українськими та іноземними педагогами, носіями мов.
Тільки якісні сертифіковані продукти харчування забезпечують повноцінний розвиток дитячого організму. Спеціально розроблене дитяче меню у співпраці з еко-магазином та еко-кафе Ягода (розміщується на першому поверсі Центру) – порадує та дасть силу і наснагу для щоденних дитячих звершень.
Гарно попрацювавши у класах діти потребують часу для вільної гри на свіжому повітрі охороняємого дитячого майданчику нашого садочку, де ми також любимо щось майструвати та вирощувати. Крім того, ми маємо змогу возити дітей на прогулянки у ліс і парк, до озера, у контактний зоопарк та до улюбленого сусідського коника і крихітки поні.
Заняття поза садочком,
Заняття вихідного дня
(від 1 до 6 років)
Пн – Пт: 17:00 – 20:00
Сб – Нд: 10:00 – 13:00
Індивідуально з педагогом —
400-500 ₴/год
Разово у групі — 300-350 ₴/год
Ціна у абонементі — 160-250 ₴/год
Міні-садок Монтессорі
(від 2 до 6 років)
Пн – Пт: 9:00 – 13:00
10 000 ₴
На місяць
9:00
Садок Монтессорі повного дня зі спортивним спрямуванням
(від 2 до 6 років)
Пн – Пт: (8:30) 9:00 – 19:00
14 500 ₴ + харчування
*У вартість входить можливість долучатися до будь-яких студійних занять спортом та мистецтвом , які проходять у Центрі розвитку з 16:00 – 19:00 по будням.
8:30 — 9:00
9:00
16:30 – 19:00
На вибір батьків річний або піврічний внесок сплачується протягом першого місяця відвідування, після завершення адаптаційного періоду.
Міні-садок Монтессорі
(від 2 до 6 років)
Річний внесок
10 000 ₴
Піврічний внесок
6 500 ₴
Садок Монтессорі повного дня зі спортивним спрямуванням
(від 2 до 6 років)
Річний внесок
14 500 ₴
Піврічний внесок
9 000 ₴
У нашому садочку та на заняттях з раннього розвитку дитини задіяно багато педагогічних підходів та методів виховання, які синергійно підсилюють одне одного.
Чому саме метод Марії Монтессорі ми обрали за основу?
Монтессорі простір має різні зони розвитку: сенсорну, практичну, логіко-математичну, мовну, природознавчу (біологічну, географічну), космічну, музичну і творчу. Зони обладнані матеріалами із натуральної деревини, текстилю та природних матеріалів. Інтер’єр облаштований у заспокійливих тонах та кольорах. Все це сприяє концентрації уваги дітей під час занять та зосереджує їх роботу на розвитку власних інтересів.
Монтессорі середовище є безпечним, саме тому в ньому дитина завжди має право на помилку та всі можливості аби самостійно її побачити і виправити.
Поруч зі свободою вибору на заняттях присутня дисципліна та кордони, у екологічній та дружній формі до дітей. На заняттях дітей не оцінюють педагоги і не порівнюють між собою. Не забороняють, а пояснюють, не примушують, а пропонують – так у дитини формується самостійне і творче бачення вирішення задач.
Старанні дії з дрібними предметами формують інтелект, розвивають мову, увагу і пам’ять. Пропонується багато діяльності, пов’язаної з нанизуванням предметів, вгадуванням їх на дотик і за фактурою, сенсорний розподіл за відтінками, температурою і вагою, дії з сортуванням.
Старші діти вчать молодших, набувають лідерських рис і одночасно вчаться піклуватися один про одного. Молодші діти легше здобувають нові навички у взаємодії зі старшими. Формується взаємодопомога та співробітництво.
Щоб дитина розвивалася повноцінно і у своєму темпі, їй необхідно дати свободу вибору виду діяльності. Так формується свобода мислення, дій дитини та її почуттів.
Завдання дорослого — створити простір любові та затишку: бути поруч, відчувати, співпереживати, активно спостерігати, якщо потрібно – підтримати, зацікавити та направити дитину. Педагог спілкується з дітьми, але не нав’язує власну думку, не підводить дитину до бажаних відповідей на питання.
Всі ми різні і потребуємо різних підходів. Діти – це маленькі дорослі, і ставлення до них має бути рівноправним, поважливим. Це формує цілісну і впевнену у собі особистість. Бути відкритим і приймаючим, вчитися розуміти себе і оточуючих, домовлятися, співпрацювати і рости у колі взаємоповаги і людської гідності.
Для дитини порядок є те ж саме, що для нас підлога, по якій ми ходимо, а для риби – вода, в якій вона плаває. У ранньому дитячому віці людський дух бере з навколишнього світу орієнтуючі елементи, які потрібні для подальшого освоєння навколишнього світу.
Марія Монтессорі
Кожна дитина – геніальна від народження, але тільки щаслива, свідома і самостійна людина зможе розкрити свій потенціал
Спіральна динаміка
За допомогою принципу спіральної динаміки розвиток особистості та підприємств відбувається еволюційно послідовно, один тип культури поведінки і мислення змінює наступний, і потребує різних педагогічних підходів і методів організації.
EVOLution Center у своїй роботі також проходить різні стадії еволюції, але чітко тримає курс на бірюзовий рівень організації і напрямок освітнього процесу.
Три ознаки організації бірюзового рівня , або teal-організації (з англ. — «бірюзові»)
1. Еволюційна мета, прагнення позитивно впливати на суспільство і світ. Це відрізняє бірюзові компанії від більшості інших, чия мета — максимізація прибутку.
2. Самоорганізація, при якій кожен співробітник сам визначає для себе пріоритети, а в командах об’єднується експертиза і виробляється групове рішення.
3. Цілісність, яка полягає в тому, що люди не розділяють роботу і життя, це частини одного цілого.
“Свобода та відповідальність завжди повинні йти разом — це дві сторони однієї медалі.”
Гуманна педагогіка
«Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний» (В.Сухомлинський)
Гуманна педагогіка, як фундамент, допомагає створити сприятливі умови для пізнання дитиною себе як вільну і активну особистість, здатну до самовдосконалення та самореалізації.
Основні постулати гуманної педагогіки — віра в можливості дитини, розкриття її самобутньої природи, повага й утвердження її як особистості, спрямування її на служіння добру й справедливості.
«…Кожна дитина несе в собі безкінечну енергію духу. Їй немає початку і немає кінця. Саме тому дорослі мають знати: дитина може все, абсолютно все!» (Ш. Амонашвілі)
Гуманна педагогіка визначає характер вчителя у трьох якостях: доброта, щирість та відданість. Обов’язок вчителя – дати радість пізнання.
“Шукайте удачі в роботах учнів, а не помилки” (Ш. Амонашвілі)
Учитель – це душа, це носій світла, це захисник і творець, який допомогає дитині відкрити самого себе. Він віддається безкорисливо, щоб продовжити себе у своїх вихованцях, дати їм крила для польоту у життя.
«Дитина може все, тільки не нав’язуйте їй нічого» (Ш. Амонашвілі)
Ми наголошуємо, що у справжнього вчителя уроки не для дітей, а з дітьми!
Це вони, справжні вчителі, доторкаючись душі маленької людини, намагаються не поранити, не образити, обережно виростити, допомогти реалізувати себе у житті, ввійти у нього якомога чеснішими, добрішими, впевненішими.
Ненасильницьке спілкування (ННС)
Даний метод, який грунтується на емпатії, розробив американський психолог доктор Маршалл Розенберг.
Він пропонує змінити звичну стратегію мислення та поведінки у конфліктних ситуаціях із реактивної на усвідомлену та співчутливу. Для цього пропонується звертати увагу на свої почуття та почуття опонента та уникати оцінок і критики у діалозі з людьми.
“Класифікація і осудження людей породжують насилля.” (М. Розенберг)
За допомогою створення нових способів задоволення потреб можна вирішити всі складні ситуації так, що не буде існувати конфліктів на рівні потреб.
Цілком можливо – жити БЕЗ насильства!
Педагогіка М. Монтессорі
“Допоможи мені зробити це самому” (М. Монтессорі)
Основа філософії видатної італійської вченої, філософа, доктора медицини, антрополога, психіатра і психолога, педагога-гуманіста Марії Монтессорі — це переконання, що, надаючи дитині відповідну освіту, необхідну свободу і самостійність, забезпечуючи її потреби та виховуючи в ній впевненість у власних силах, любов до життя та повагу, у відповідь можна очікувати такого ж ставлення, а в майбутньому вона у повній мірі реалізує себе.
Педагогіка Монтессорі головним завданням освіти бачить підтримання спонтанності і творчості у дітей, забезпечення їх всебічного розвитку: фізичного, духовного, культурного і соціального. Для розвитку потенційних здібностей дитини використовуються спеціально розроблені навчальні матеріали та ретельно підготовлене середовище, приділяється велика увага незалежності дитини та її індивідуальним потребам.
Задача методу полягає у підготовці дитини до життя, а не до школи.
Компонентом всебічного гармонійного розвитку особистості є фізичне виховання.
Значення фізичної культури та спорту у процесі формування особистості величезне.
Фізичне виховання — система соціально-педагогічних заходів, спрямованих на зміцнення здоров’я та загартування організму, гармонійний розвиток форм, функцій і фізичних можливостей людини, формування життєво важливих рухових навичок та вмінь.
Виховання підростаючого покоління фізично здоровим — важливе завдання сім’ї та навчальних закладів України.
Фізична культура та спорт повинні стати формою активного відпочинку і мають працювати на здоров’я, виховання і задоволення фізіологічних потреб дитини.
Ефективним способом досягнення цілей і в спорті, і в житті є розвиток самодисципліни. Ми не досягнемо бажаного, якщо діяти лише “під настрій”. Стимулюючи себе, з кожним кроком ми рухаємося назустріч самореалізації та успіху.
Дисципліна – це двигун продуктивної діяльності людини, спрямований на реалізацію поставлених цілей. Перетворюючи дисципліну у звичку, людина стає відповідальною, працьовитою і амбітною. Чітке розуміння “чого я хочу” просуває особистість вперед.
Дисципліна у спорті – це навичка дисциплінованості у житті, це поєднання таких якостей та здібностей, як самостійність, самомотивація, цілеспрямованість, саморегуляція.
“Успіх слід вимірювати не стільки положенням, яке людина досягла у житті, скільки тими перешкодами,
які вона подолала, досягаючи успіху”, – Джордж Вашингтон
Сучасна педагогіка все більше говорить про особистісну орієнтацію освітнього процесу, його індивідуалізацію, особистісний зміст освіти.
Говард Гарднер – американський психолог, автор класичної теорії множинного інтелекту, відповідно до якої людина має не єдиний «загальний інтелект», а низку інтелектуальних здібностей, які складають вербальний, логіко-математичний, візуально-просторовий, тілесно-кінестетичний, музичний, натуралістичний, міжособистісний (соціальний), внутрішньоособистісний та екзистенціальний типи інтелекту. Кожний із цих типів інтелекту має свою структуру, функції, мову і тому є особливим потенціалом для розвитку.
Часто окремо виділяють такий вид інтелекту, як емоційний, що є поєднанням міжособистісних та внутрішньоособистісних інтелектуальних здібностей. Важливо створювати передумови для гармонійного розвитку всіх видів інтелекту та здібностей, підсилюючи ті, що особливо виражені та цікаві індивіду.
“Не методики вирішують наші проблеми, не стандарти. Головне — у кому ці стандарти, і якими очима вчитель дивиться на учня, пропонуючи знання.” (Ш. Амонашвілі)
Вчитель – це завжди учень, а учень – завжди вчитель.
Кожен з нас прагне допомогти дитині розкрити потенціал, реалізувати вміння та навчитися взаємодіяти з собою та світом.
“Все можливо, якщо справді цього хочеш: будь вдячним, живи з оптимізмом, дій на благо, вір у себе і своє оточення!”
Засновниця та керівниця EVOLution Center та Montessori EVOLution Kids, власне, мама, організатор освітніх та мистецьких подій. Дві вищі освіти (в Україні та Японії), більше 10 років педагогічного досвіду (у тому числі за кордоном), більше трьох років терапевтичної практики (арт-терапевт, тілесний та танце-руховий психотерапевт). Працює з дорослими та дітьми. Має багато захоплень, любить навчання та викладання, творчість та подорожі.
Вільно володіє англійською мовою.
«Щиро впевнена, що все вже є чудово і усі події завжди на краще!»
Монтессорі-педагог з багаторічним досвідом роботи у сфері виховання, дитячої психології та здоров’я, мати трьох дітей.
Майстер по в’язанню та виробам ручної роботи, опікується екологічними питаннями.
Вільно володіє англійською мовою.
“Думати позитивно, діяти на благо, поважаючи людську гідність.”
Монтессорі-педагог. Кваліфікований педагог з багаторічним досвідом роботи (вихователь дошкільних закладів з правом викладання англійської мови), володіє багатьма напрямками раннього розвитку та дошкільної підготовки.
Роботу з дітьми завжди будує на методах, які розкривають потенціал кожної дитини та сприяють її фізичному, інтелектуальному та психоемоційному розвитку.
Вільно володіє англійською мовою.
«Дитина має право рости і розвиватися у своєму темпі. Дорослий лише направляє цей процес»
Куратор та Монтессорі-педагог для віку 3-6 років.
Має дві вищі освіти, включаючи психологічну освіту (арт-терапевт, тілесний терапевт). Працює у сфері психології та педагогіки більше 8 років.
Більше 10 років досвіду соціальних проектів для дітей сільської місцевості, дітей з ООП.
Веде блог, знімається у кіно, обожнює читати книги та проводити час з родиною.
Володіє англійською мовою.
«Все буде добре!»
Вихователь, асистент Монтессорі-педагога.
Багаторічний досвід виховання дітей, віком від 0 до 10 років, у тому числі, за принципами Монтессорі підходу. Організована, уважна та доброзичлива, любить та поважає дітей, розвиває у них самостійність та навички практичного життя.
Любить займатися спортом: плаванням, грою у настільний теніс, риболовлею.
«Крізь терни до зірок!»
Вихователь, асистент Монтессорі-педагога. Доброзичлива, відповідальна та сповнена любові до дітей і природи, проходила навчання та практику виховання за методикою Монтессорі, студентка КНУ ім. Тараса Шевченко.
Займається творчістю: танці, фотографія, вокал, хендмейд, багато читає і пише вірші.
Вільно володіє англійською мовою.
“У здоровому тілі – здоровий дух.”
Хореограф, фіналіст телевізійного проєкту “Хвилина Слави”. Викладав та виступав за кордоном. Учасник та організатор фестивалів та спортивних змагань для дорослих та дітей.
Доброзичливість та комунікабельність Антона допомагає швидко знаходити спільну мову з дітьми, а завдяки дисциплінованості маленькі танцюристи швидко досягають значного прогресу.
«Життя належить тому, хто йому радіє!»
Адміністратор EVOLution Center, вихователь, вчитель української мови та літератури з багаторічним досвідом. Любить дітей, людей, природу, – життя в усіх його проявах. Улюблена справа – читання книг, шиття та спілкування з людьми.
Володіє англійською мовою. Опікується екологією.
«Природа – джерело натхнення!»
Один із засновників та “золоті руки” EVOLution Center, технічний керівник та господарник, обожнює дітей та природу, вміє знайти підхід до серця допитливих малюків, передати їм практичні навички роботи з природними матеріалами, інструментами, а також вирощувати та доглядати за рослинами.
Залишити відгук
Наші хлопчики (5 років та 3.6 роки) ходять на спортивну гімнастику і з нетерпінням чекають кожне наступне тренування. Для мене це показник. А ще мені подобається, що інколи паралельно з заняттям синочків можна позайматися і собі в дорослій групі. Вчора була на флай йозі, це було просто щось магічне, а не просто фізичні навантаження, це щось більше!! Однозначно хочу ще до Анастасії на флай йогу. Мені здається, після флай йоги моя батарейка зарядилася по повній. Рекомендую всім! Їздимо з Теремків, і це зовсім-зовсім близенько!
Чудова студія та викладачі) Дітки в захваті!
Дуже гарний центр! Рекомендую!
(Натисни на один із заходів для переходу в наш Instagram)
The access token could not be decrypted. Your access token is currently invalid. Please re-authorize your Instagram account.
Ознайомтесь с центром, його умовами та атмосферою ближче. Залиште свої контактні дані, і ми обов’язково зв’яжемося з Вами.
Гатне – Теремки – Чабани
Вул. Інститутська 2в, село Гатне, Київська обл.
( триповерхова зелена будівля, територія Зеленого Ринку Гатне).
5 хв. на транспорті від ст.метро Теремки.
5 хв. від смт Чабани.
5 хв. пішки від ЖК Одеський бульвар, ЖК Family та ін.
+38 097-108-81-14
EvolutionCenterGatne@gmail.com
Приймаємо дзвінки:
з 11:00 до 21:00
Політика конфіденційності
Договір публічної оферти
Подати заявку
Подати заявку
Подати заявку